Po određenoj prilici
Po vrsti cvijeta
Po boji cvijeta
Kombinujte uslove
Iskombinujte uslove i postavite složeni upit kako bi što lakše došli do najboljih rezultata
Search
Uslovi dostave

Sve Vaše narudžbe cvjetnih aranžmana za uži reon grada Sarajeva zaprimljene radnim danom do 19:00h isporučujemo isti dan. Narudžbe za uži reon grada Sarajeva koje zaprimimo radnim danom iza 19:00h i vikendom iza 14:00h dostavljamo slijedeći dan. Za uži reon grada Sarajeva, dostava cvjetnih aranžmana je besplatna.

Dostava za odredjene opštine u kantonu Sarajevu,ostale gradove i odredjena mjesta u BiH je dodatnih 6.99eura

Vaše narudžbe cvjetnih aranžmana za ostale gradove i odredjena mjesta u BiH zaprimljene radnim danom do 09:30 isporučujemo isti dan,narudžbe zaprimljene iza 09:30 isporučujemo slijedeći dan. Pošiljku cvjetnih aranžmana izvan Sarajeva za gradove i odredjena mjesta u BiH  možemo vam isporučiti svaki radni dan u roku 1 dana od momenta narudžbe i uspješno izvršene uplate (za pojedina mjesta u BiH rok isporuke 2 dana). Vaše narudžbe izvan Sarajeva za gradove  BiH koje zaprimimo u subotu i nedjelju možemo najranije dostaviti u ponedeljak. Za državne praznike ne isporučujemo cvijeće za BiH (1 januar,1 mart,1 maj,25 novembar).

Sve Vaše narudžbe preuzimamo i dostavljamo po lokalnom vremenu.

Potrebni podaci za uspješnu dostavu Vaše narudžbe: datum isporuke, grad ili mjesto,adresa i broj, ime i prezime primaoca i kontakt telefon. Uz odabrani cvjetni aranžman možete napisati poruku kao i ostati anonimni.

Ne preuzimamo odgovornost za neisporučene pošiljke u slučaju kada je naručioc upisao-la pogrešne ili nepotpune podatke o primaocu ili u slučaju kada narudžba nije plaćena na vrijeme (virmansko plaćanje).

Pravila dostave: ako narudžba nije svježa ili je na bilo koji način oštećena kurir je neče isporučiti na adresu! Pri preuzimanju narudžbe ako je uočeno oštećenje ili neki nedostatak na narudžbi, primaoc može vratiti narudžbu ili uputiti primjedbu na licu mjesta da bih kurir odmah zabilježio nedostatak kako bih mogli izvršiti zamjenu aranžmana!

Za pošiljaoca narudžbe: Reklamacije uvažavamo u toku dana kada je narudžba isporučena na adresu tj. 12 sati od momenta isporuke iz razloga što mnogi faktori mogu uticati na svježinu cvijeća poslije isporuke (nestručnog rukovanja ,neprilagođenog pohranjivanja cvijeća, izlaganje cvijeća niskim ili visokim teperaturama, itd.) tj. na faktore na koje ne možemo uticati i za koje ne preuzimamo odgovornost!

Sve Vaše narudžbe za Valentinovo, 8 mart, Bajram i Božićne blagdane primamo najkasnije 24 sata prije isporuke.

Ukoliko imate specijalne zahtjeve za narudžbe, možete kontaktirati naš profesionalni servis tim:

On line cvjećara "Vjetrenjača" - Margareta.

e-mail: info@vjetrenjaca.ba
Tel: +387 33 678 899
Mob: +387 61 272 690